Pages

Wednesday, July 16, 2008

Im Still Thinkin

Sempena bulan Rejab yg penuh dgn baraqah nih, aku dah pun start puasa since minggu lps. only on weekdays, weekend hari bersantap dgn penuh kusyuk dan tawadhuq skali, hehe.

i did noticed dat, perangai budak2 nih ble aku puasa, mcm dengar kata sket. darah aku pun xdela mendidih sgt,stakat suam2 kuku gitu adala. dan pandai pulak amik hati aku dgn buat lawak budak2 diorg. aku pun xdela nk marah je memanjang. so basically aku pun buat psycho attack je dgn diorg. ble diorg rasa left out sbb sume pun nk belajar, slowly diorg yg hard core nie, yg xleh kelas senyap nih, bukak jugakla buku. pyscho attack yg mcm mana, basically menghorrorkn future diorg. maybe diorg pun dah slalu dgr kot,mesti cikgu2 lain dah membebel jugakkn, saying sumthg dat hit them hard. such as, klu xnk blaja end up mcm mana nanti in the future. klu suka sakitkn hati cikgu, ada ke tempat diorg kt syurga nanti. diorg klu aku sebut pasal neraka sket, baru nk insaf. drpd bising sebising alam, terus senyap. rupanya, kena slalu ingtkn diorg nih, diorg suka rupanya klu kena membebel ala ala ceramah agama sket, drpd marah on and on bout their outrages behaviour nih.

skrang nih pun, alhamdulillah with couple of hard stares diorg dah paham dah warning aku tu. klu sebelum nih, aku tgk mcm mana pun, diorg buat selambe je. skrang diorg dah paham sket.sketla, sbb bisingnya masih ada.especially bile time loceng berbunyi,diorg pun buat mcm2 bunyi...

anyway, folio geografi dah start comin in. diorg pun dah start hantar,which is a great news.xyahla aku nk berkejar diorg mintak siapkn. due date lmbt lagi, dlm 2 minggu. dan daripada yg aku tgk, mostly dah siapkn. im very proud of you guys, keep it up yea murid2 sekalian.

PEKA pulak, nie jiwa kacau sket. ada jugak si nongoi2 ini yg liat sungguh nk siapkn. budak2 ni 1st report PEKA, aku kurung diorg dlm makmal sains tu. diorg xleh balik kelas. alhamdulillah, 1st report budak yg paling nongoi, konon2 bapak gengster, kepala ponteng kelas, pun dah siap. yg 2nd report nih, aduhai... kurung pun diorg boleh cabut jugak. main lari je bile kelas dah habis, smpi terlanggar aku kt dpn pintu tu. kureng kn budak2 nih? xpe2, esok masih ada. jgn ingt korg boleh terlepas ek. akn ku cari hingga hujung lubang cacing.

so, tu jerla bebelan kali nih. nanti sambung balik membebel ek. muchos nanchos...

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers