Pages

Thursday, July 17, 2008

A Gratitude

Sangat rasa puas hati hari nih sbb kelas yg paling susah nk dgr ckp, dh siapkn PEKA! woohoo!!!! i dont have to gv myslf a headache evrytime thnkin bout PEKA. ada lagi satu kelas, budak2 nye tahap degilnya hardcore jugak. haish, dgn sgt besar harapan, esok diorg dptla siapkn. then bolehla aku start menanda report2 budak2 nih.

folio geografi pun dah pouring in, sgt seronok tgk hasil kreativiti diorg nih. sejuk mata memandang gitu. buku nota pun dah mintak diorg hantar n dah siap tandakan pun. cuma latihan budak2 nih kena semak. so far, my workload still xdela memenuhkan meja. masih boleh lagi bernafasla kiranya.

esok adala pulak meeting geografi. slalunya hari jumaat, aku mmg suka pegi lmbt. esok kenala dtg awal. haish, aperla yg nak dimesyuaratkn. aper2 ajela, janji cpt abis. aku akn mendengar dgn penuh kusyuk dan masyuk =D

utk buku cuti sekolah terancang, aku kena buat soalan utk geografi. and aku x cari lgpun soalan2 itu =p nantila dis weekend aku start diggin for the questions. anyway, dahla kena collect kn soalan2 itu, nanti kena stapler kn lagi. hari tu aku dgn fizah mmg nak muntah, tiap hari asyik ngadap booklet2 itu. nk ngadap 'org' itu lg. haish, dat time is sucks!!! then kena buat lg.

wat da heckla dis org thinking, asyik nk nyusahkn cikgu baru sahaja (not dat im complainin, hang on a sec... yes i am!!!) wat ever, im done till dis december. so for this meanwhile, kena tahan sketla dan bykkn bersabar. sila bawak bersabar yea cikgu ain alida...

okla, think gona switch off the light now. esok mau bangun awal. till here, take care =)

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers