Pages

Thursday, October 23, 2008

Aku Seorang Kawan Yang Pelupa

yea... saya akui saya adalah kawan yg kurang peka (walaupun sibuk menanda kertas PEKA, rupanya saya seorg yg tidak peka ehehe)... hari nih patutla kawan saya yg seorg itu all smiley jer, rupanya bday dier. dah bunyi loceng balik, barula aku wish dier. kesiankn? kesian kat akula sbb mudah sgt lupa. itu kawan yg ada dkt dpn mata, nih kawan2 yg xde depan mata lagilah x penah pun aku wish. ape punya kawan da? aiseh, sorry la weh, aku bukan lupa tp x ingt la weh. tatau pasalla susah sgt nk wishkn korang nih. so here goes from the bottom of my heart, sincere apologize to those i never wish for their happy days....

in conjuction to dat, mai nak wish awal2 utk tahun depan =D jadi buat kawan2 ku semua, selamat hari lahir, happy anniversary, happy friendship day, happy mother's day and happy happy days =) thanks for being my buddy and bestest friends ever =D

so dkt skolah ape cite? DEAD SILENCE!!!! alangkah bestnye klu hari2 pekse. boleh x nk propose supaya diadakn peperiksaan setiap hari? oh tuhan, sgt damai jiwa ku hari ini. betapa tenang setiap tapak ku melangkah. gembira sungguh hati ini =D tp ada jugak budak nongoi yg buat perangai td. penat nk suh dok diam. mcm buntut diorg tuh ada paku, xleh nk diam langsung. pening pala nk layan budak2 nih tau...

net, if you read yesterday's post, atau klu mak call kaklin ke, kakin hrp kaklin dah ok sket. kesian kaklin, dok jauh dari rumah. um, tp nanti hujung tawon nih kite jupe ek. you can be my bridemaid hihi =)

till here i guess, see im updatin evryday for you to read. so rajin2 la blaja dan bekerja, smoga kita cemerlang dunia dan akhirat insyallah =)

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers