Pages

Friday, January 04, 2008

Resolution ke Evolution ke Solution ke Pollution =P

Sekarang di kala pukul 2:18 pagi, hari Jumaat dengan angin bertiup sempoi sambil mendengar dan menengok video budak2 AF menyanyi, aku duduk seorang diri di dalam bilikku yang bersepah macam x serupa bilik seorang gadis =p aku sedang menaip kerja sekolah utk kawan mak. um, time2 macam nih terasa mcm tgh wat thesis utk FYP. ahh, how i wish i can relive dat moment again. its not da part of making the thesis dat i missed, its da time im having with my roomies, the care-free feelings for learning only nothing else matters. now all dat past-by, and the connection with my roomies and friends seems to be lost. ye ke? da truth is, i miss lepaking and gossiping till very late with the peeps i trully love to hang with. itu jerla part yg i missed, yg lain2 mcm kena bgn pagi utk pegi kelas, wat assignmnt, final exam, presentation tuh sume mmg simpang empat la xmo dah ulang balik.

Jadi ape kena mengena title post kali ni dgn cite yg nak aku taip nih? hihi, sebenanye x related langsung. saje mau taruk itu title sbb bunyinye sedap. haa, sekarang tgh dgr lagu Teman Tapi Mesra - ni mmg lagu yg sgt ingtkn aku pada Lydia dgn Dibah. sbb kitorg lepak kat umah lydia nak jahit costume utk marching C.O.I.T. aku dgn dibah sgt terlompat2 menggedik abis smpi lydia pun nak halau kitorg balik. seb baik lydia baik kn? so kitorg pun dudukla smpi abis jahit. Esoknye pun kitorg marching dgn penuh patriotik, sehinggala dapat tmpt 1st!!! mmg berbaloi turun training tiap2 petang. lecturer C.O.I.T pun senyum lebar jer tgk budak2 nongoi nih menang. nganga, wat a day... x gitu dibah? kan lydia?

umm, pahal la nostalgia ni mendesak2 nk kuar utk ditaip nih? yup, i think i know why?!! sbb tgh layan jiwa yang lare le nih. aiseh, nih la yg maleh nk layan lagu cinta lembek ni, asyik tangkap syahdu mendayu-dayu jer... so sape2 yg nk layan syahdu syahdan, jgn lupe ajak aku ek. meh kita tangkap lentok sesama - ape kemende aku merepek nih?

oleh sbb pala pun tgh high sbb xleh nk tdo, (kena siapkn keje nih) aku minta maaf atas keterlanjuran kata seperti di atas. sesungguh bile kepala dah weng, cakap pun mereweng jugak. nanti len kali tulis lg ek. btw, ni entry utk fara sbb die tanya pasal update, so aku pun updatela dengan penuh kerapuan nih. harap post nih dapat membuat saudari fara atiqah tersenyum comel di hadapan PC sambil makan asam Mo Far Kor kegemarannya itu. semoga saudari terus senyum dengan penuh cahaya berseri pada masa yang datang. teruskan berusaha!!!


p/s: walaupun dah agak suam, aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru 2008, semoga tahun nih lebih berseri dan bermakna dari tahun yang lepas2. teruskan berusaha!!!

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers