Pages

Tuesday, January 29, 2008

No More Ms. Nice Gurl

hari ni agak mendidih gak darah aku ngadap budak2 nih. apahal la diorg nih degil sgt. smpi aku dah bertukar menjadi monster gle td. smpi aku pun takut dgn diriku sendri. tp diorg x takut pun? penat jer bertukar. umm, memula aku dah terbengang dgn budak2 kelas 2 DK. tp masa tu aku layan jerla ngaja wlupn budak2 nih bising gle. aku p blakang, yg dpn terloncat2. pegi dpn, yg blakang wat dajal. so abis klas tu ada satu lg klas la pulak, 2 TK. diorg ni pun dah kena tempias amarah aku yg td. memula aku dah cool, tp sbb ada seorg dua perangai mcm setan, aku nye temperature mendidih balik. abis satu kelas tuh aku wat x layan. aku suh diorg salin jer dkt white board smpila abis masa. tpkn, ble dah nk balik tuh, budak2 perempuan dtg salam aku sblm diorg balik. aku rasa sgt terharu, wlupn aku dah marah2 pun diorg x bencikn aku. mmgla bukan sume yg suka wat perangai, tp ble dah layan baik2 diorg lagila menjadi2 perangai bangsarnya. ingt, yg aku cerita nih bukan sume perangai mcm tuh. dan bukan niat aku nk marah2 diorg. but sometime the tough should get going on these kids...

so overall, its a tough day today. i know its gonna be tougher tomorrow. facing these kids is a serious business. lets hope i wont tempeleng budak2 nih. who am i kidding? me nak tempeleng diorg? uish, x berani aku, nk dtg dkt diorg pun aku takut sebenanya. sbb diorg ni mmg nmpk bapak gengster. aku yg rasa kerdil dlm kelas tuh. dan selalu aku dibuli jer oleh budak2 nih. haiya, apa mcm mau bikin nih? bikin peduli hapa aku pun orait gak. tp kesianla pulak aku tgk budak2 lain yg nak belajar tuh. x smpi hati nk punish da whole class bcoz of these few brat. i wana be nice to them, but the problem is these brats. they make the whole class suffer. pening pala pk, but dis is the teacher's life. so every one, welcome to the teacher's world; the living hell shall continue...

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers