Sunday, May 11, 2008

Happy Day Indeed!!!

ofcoz it is a happy day to celebrate our most loveable and important person in our life! who else, our mothers!!! nak cerita pengorbanan, penat lelah, haru biru melayan kerenah anak2 nya mmg x cukup ruang nk cerita. tp here's my special saying, coming rite thru my hart....

emak, saya berterima kasih byk2 sampai hujung nyawa saya sbb melahirkan saya 26 tahun yg lalu. wlupn mak ckp x berapa susah nk lahirkan saya, tp sakit yg mak tanggung itu, saya doakn agar mak ditempatkn di syurga abadi. sepanjang mak menjaga saya, memberi titisan susu yg pertama sehingga ke hari ini, membolehkan saya terus hidup utk menatap wajah mak, melihat setiap pengorbanan mak. segala mcm kerenah saya, yg kadang2 smpi memalukn mak, mak pandang sebelah mata je, mak tetap belai dgn penuh kasih sayang. bukan ke marah tandanya sayang kn? dan wlunpn kadang2 saya agak mengada2 nk termerajuk x tentu pasal, terkecikkan hati mak, mak tetap layan jela anak mak ni. kadang2 mmg rasa takjub sbb kasih sayang mak ni sgt berterusan, sgt above and beyond gitu. mmg xde kasih sayang lain yg dpt menandingi kasih sayang yg mak berikan (selain drpd kasih sayang Allah dan my h2b) jadi apa yg saya nk katakan adalah, wlupn x slalu saya ckp syg pada mak, wlupn saya x slalu peluk cium mak, tp dlm hati ni kasih dan sayang saya pada mak x penah putus. doa saya agar mak dgn abah sentiasa sihat dan dirahmati Allah pun x penah putus. terima kasih mak sbb sayangkn saya tanpa ada sebab, tanpa sebarang syarat dari dulu hingga kini. mmg x daya nak balas segala pengorbanan mak, cuma doa yg x putus2 dan mengharapkn agar Allah menyediakn balasan syurga firdausi buat mak yg tersayang nih...

so there's my hart on my sleeve, especially for mak yg tercinta. also nak wish kn happy belated bday to naim n upcomin bday to abg. smoga kedua2 adik-beradik ku ini sentiasa berjaya dan gembira selalu. dan nk minta semua doakn agar kesihatan abah+naim cepatla baik. dua2 important people in my life telah jatuh sakit. dan sudah seminggu dah abah demam+batuk. kesian sgt tgk abah. jadi minta tolong sumenye doakn abah saya sembuh. dan doakn batuk saya pun sembuh, sbb bile berckp je suara cikgu ni pecah2 dan nk tergelak pun ada bile dgr suara sendri. asal nk menjerit jer suara pecah. jadi kesian budak2 bising yg kt blakang x dpt dgr. so doaknla kesihatan kami sekeluarga baik-baik aje. datsal for today, til next entry ek...

No comments: