Pages

Thursday, April 24, 2008

Upgrade complete da sequel =)

hallo,its always nice meeting my frens here again. so da sequel of cite yg x abis nk cite smlm...

disebabkn klas aku straight daripada aku punch-in smpi kol 4, aku x bitaula kt org2 ofis. ble dh abis klas, kebetulan pn. n pun tgh ada kt ofis n mood die pun agak ceria so aku pun break la da news n aku pun kena marah. mcm besela org2 ofis itu sume yg org lain buat ada je yg x kena. tp ada akak ni marah sbb die dah anta permohonan aku kt ppd. aku mampu ckp sori byk kali n then aku xcusekn myslf sbb ada lg klas nk diajar nih. pn. n bein so casual n baik xdela ckp byk n x tanya byk. cuma die ada tanya ada x kwn2 aku yg leh nk ngaja sains nih? aku diam je sbb tgh memikir sape yg akn muncul dlm pala aku nih, tp org2 ofis itu pun dah ada kot pengganti diriku, aku x ckp bykla.

balik skolah aku pun citela kt mak perihal org2 ofis itu dan rupanya mak dah bagi paku buah keras. thanks mak, lega sket hati ku. nak tau ape mak ckp lps org2 ofis itu bising2? mak ckp org ppd bgtau last menet, esoknya nak pegi. jadi ble masa die (aku) ada masa nk bgtau korang? lagipun mmg tugas awak buat surat permohonan tu, kenapa? susah sangat ke nk buat surat tu? diorg pun diam sambil terkebil2. yg 6 hari aku dah ngaja pun kira burn dah gaji (byk gak weh, adalah dlm 5 ratus lebeh leh dpt tau) tu pun si kerani tu bising sgt ckp pyhla nk buat gaji bla bla bla... suka atila, aku halal jerla hasil penat lelah titik peluh aku selama 6 hari itu...

so dah abis setella cite pasal cara2 nk berenti dari skolah itu. tp mcm mana pula cara2 nk masuk ke skolah baru pula? adoi mcm nk wat satu lg sequel je? aku manyak penat ini hari woo, penat bertempur dgn budak2 la ini hari. lagipun mau tgk itu 27 dresses la dgn nk tgk you kno you love xoxo smpi abis =p jadi nantikn sequel yg akn dtg pulak ek. segala kesulitan amatla dikesali, sekian terimalah kasih dari saya...

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers