Pages

Saturday, March 15, 2008

To Be Truth

mmg dah lama tgn nih nk menaip sesuatu yg baru di sini, tp pala ckp: nantila, len kali la, malasla. so in the end, tara papa mau taruk di sini. tp kali ni my hart felt that's been a little too long didn't write, so y not, lets write shall we?

umm, overall dis couple of weeks mcm berat sket rasanya. bukan pasai apa, asik2 kena wat brochure, balik2 brochure. naik fedup aku menengoknya. mcmla mende lain x penting utk dibuat, org bknnya nk nilai brochure sahajala, duh!!! so far, aku dah tolong watkn 10 keping brochure, itu x campur yg edit2 lg tuh. i mean, dis thgy is just sumthg to display a lil bit tiny winy yet powerful n informative n compact info bout ur org,ur biz. sp pahal la nak taruk byk2, pasal la nk wat byk2. x releven langsung!!!

dan paling aku bengang skali, evrytime they look at my work akn muncul soklan, dulu amik course ape? IT jawabku. jawab mereka pula: padanla.apa yg padannya makcik2 woit! dulu kt unibersiti dulu mana ada blaja mende ni sume. kena blaja sendiri tahu? apa? x tahu jugak? meh sini, lemme kick ur lazy asses makcik2 yg mmg kekadang tahap cipan nye yg lebeh itu...

dan ada a few incident yg well, to be frank, i love if people give me works. byk2 pun xpe, sbb aku mmg suka sgtla tolong makcik2 hampagas ini. tp evertime diorg lambakkan kerja mereka itu (yg patut dah buat lama dah tp asyik menangguh je kejenya) diorg tend to have dis membengangkn n so irritating habit to say, leganya settle keje aku on my face!!! i mean, tolongla wahai puan-puan yg budiman, ur work may be settle (sbb korang dah lmbk kt aku tdkn?) tp my living hell is just started makciks. so jgnla nk buat hatiku panas membakar tulang sum-sum ku itu. plzhv the tendency to at least care 4 my fragile eyes (yg pasti akn memburn my midnite oils smpi lebam mataku ini) ni tidak, asyik menjaga perut diorg sajala.

another favorite word of the day setelah lambakkan keje diberikan padaku adalah: xpe, dia (aku la tuh) bukan ada apa nk buat kt umah pun. i mean, hello!!! aku pun p skolah jugak, work da hours like u did n ingt lps balik dari menjerit memekak satu ptg x penat ke. aku ngaja ank org, bkn ngaja bkn ank org. klu ckp sepuluh kali mana nk paham. kena ckp doploh kali itu pun belum tentu masuk pala diorg lg. n ble blk umah, ingt aku terus cium... terus cium katil, terus cium bantal ke. aku kena cium dapur dulu. nk tolong mak masak diner.nk ajar adik aku wat keje skolah lg, nk baca blog org lg, nk gosok baju lg. pg esok lak, sblm p skolah kena sidai kain dulu, lipat kain dulu, masak lunch dulu. so bile masanya aku ada masa utk tidak membuat apa2 dkt rumah? jadi tolongla ble berckp pandang2, ble membebel tolong diam.

gosh dis is a suck entry. tp dis is wat i felt like talking to sum1. i mean, i cnt shove dis all to those makciks, sbb x smpi hati aku nk melukakn perasaan org yg lebeh tua dariku. tp tolongla menyayangi hati dan perasaan org yg lebeh muda dari mu. i love to help you guys, but please help me first by considering ur words instead of blurting them all out. kang x pasal muka mu dihinggapi pelempang yg ayu dari ku. enough said, dis is my othr side of me. yg sgt kejam, ganas menaip. yg ckp dah xde pki penapis. dis is wat happen when u let loose a sleeping lion within. she just stock whoevr prey infront of her, in dis case u bloggie n for sure those whose been silently reading this death trap... im not sorry n never will be sorry for all this nonsense, to be truth...

No comments:

Lilypie Breastfeeding tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie Second Birthday tickers